»Prostovoljne obveze ne prinesejo ničesar, to jasno kažejo izkušnje iz preteklih let. Podjetja, ki so se prostovoljno zavezala, da bodo oglase za nezdrave izdelke za otroke omejila, se teh obljub niso držala. Nasprotno, naredili so še več oglasov za t. i. junk food, kar se mi zdi neetično, to je pranje glav.«
»Čezmerna teža otrok je globalni problem, ki ga omejene smernice posameznih držav ne zmorejo rešiti. Potrebna je zavezujoča zakonodaja na ravni EU, saj oglaševanje nezdrave hrane ne pozna meja. Potrebni so ukrepi, ker si otroci zaslužijo zaščito.«
»Podatki kažejo, da je večina teh dodatnih finančnih virov iz javnih proračunskih porabnikov in državnih podjetij in tega ni mogoče pojasniti nikakor drugače, kot s tem, da je politika vplivala na državna podjetja kot največje oglaševalce oziroma medijske agencije, ki razpolagajo s temi sredstvi.«
»Na Zdravniški zbornici Slovenije smo jasno zaznali povečanje aktivnosti s članki in oglasi, ki aktivno spodbujajo državljane k čezmejnemu reševanju zobozdravstvenih težav.«
»Danes se je vlada odločila za uredbo, ki prepoveduje vstop in uvoz žita na Poljsko, pa tudi več deset drugih prehrambnih izdelkov (iz Ukrajine).«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju